ແນວໂນ້ມຂອງຈໍານວນການຮ້ອງຂໍທີ່ເພີ່ມຂຶ້ນຈາກໂທລະສັບມືຖືແມ່ນ +%. ການຂະຫຍາຍຕົວຂອງຈໍານວນການຮ້ອງຂໍຈາກຄອມພິວເຕີແມ່ນ +%. ທ່ານສາມາດເບິ່ງຜົນຂອງການສຶກສາໄດ້ຢ່າງຊັດເຈນໃນກາຟຂ້າງລຸ່ມນີ້. ໃນຂະນະດຽວກັນ, ຈໍານວນການສອບຖາມທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບ mattresses ໄດ້ເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ, ໂດຍສະເພາະໃນອຸປະກອນມືຖື - ຫຼາຍກ່ວາ % ການຂະຫຍາຍຕົວ. ພວກເຮົາໄດ້ເວົ້າມາແລ້ວຫຼາຍຄັ້ງວ່າການຈະລາຈອນທາງໂທລະສັບມືຖືແມ່ນເພີ່ມຂຶ້ນເລື້ອຍໆໃນແຕ່ລະປີແລະ, ຕາມຄວາມເຫມາະສົມ, ສໍາຄັນສໍາລັບເຈົ້າຂອງເວັບໄຊທ໌. ຂໍ້ມູນທີ່ໄດ້ຮັບນອກຈາກນັ້ນຢືນຢັນນີ້. ສິ່ງທີ່ສໍາຄັນແມ່ນຈໍານວນການຄລິກໃສ່ການໂຄສະນາຈາກອຸປະກອນມືຖືເກືອບສາມເທົ່າຫຼາຍກ່ວາຈາກ desktop. ແຕ່ໃນເວລາທີ່ມັນມາກັບຄວາມເລິກຂອງການເບິ່ງການໂຄສະນາ, ຄວາມແຕກຕ່າງແມ່ນບໍ່ຈະແຈ້ງດັ່ງນັ້ນ: ຄອມພິວເຕີ - %;ແທັບເລັດ - %;ໂທລະສັບສະຫຼາດ - %. ແຕ່ເວລາດຽວກັນໂທລະສັບຍັງຊະນະ. ແຕ່ໃນເວລາດຽວກັນ, ສະຖິຕິສະ ລາຍຊື່ແຟັກ ແດງໃຫ້ເຫັນວ່າການເພີ່ມຂຶ້ນຂອງຄວາມເລິກສະເລ່ຍຕໍ່ປີແມ່ນຕ່ໍາສໍາລັບໂທລະສັບສະຫຼາດ - +%, ໃນຂະນະທີ່ສໍາລັບແທັບເລັດແມ່ນ +%, ແລະສໍາລັບຄອມພິວເຕີ້ - +%. ຜ້າປູທີ່ນອນແມ່ນເປັນຜະລິດຕະພັນ "ຕາມລະດູການ", ແລະນີ້ໄດ້ຖືກຢືນຢັນໂດຍສະຖິຕິເຖິງແມ່ນວ່າ mattresses ຕົວເອງບໍ່ແມ່ນຜະລິດຕະພັນຕາມລະດູການໃນຄວາມຫມາຍທີ່ເຄັ່ງຄັດ, ການຄົ້ນຄວ້າສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າຄວາມຕ້ອງການສໍາລັບພວກມັນຫຼຸດລົງຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໃນພາກຮຽນ spring, ເພີ່ມຂຶ້ນໃນລະດູຮ້ອນ, ແລະເຖິງຈຸດສູງສຸດຂອງມັນ. ລະດູໃບໄມ້ປົ່ງແລະລະດູ ໜາວ. ນີ້ແມ່ນເຫັນໄດ້ຊັດເຈນຫຼາຍເມື່ອເບິ່ງນະໂຍບາຍດ້ານຂອງຄໍາຖາມຄົ້ນຫາ google. ມັນຂ້ອນຂ້າງຄາດຫວັງວ່າຮູບພາບທີ່ຄ້າຍຄືກັນແມ່ນສັງເກດເຫັນກັບຈໍານວນການຄລິກແລະຄວາມເລິກຂອງການເບິ່ງໂຄສະນາ.
ມີການຫຼຸດລົງໃນໃນພາກຮຽນ spring ມີການຫຼຸດລົງ, ໃນຊ່ວງລຶະເບິ່ງຮ້ອນ - ຄ່ອຍໆເພີ່ມຂຶ້ນ, ແລະໃນລຶະເບິ່ງໃບໄມ້ລ່ວງແລະລະດູຫນາວ - ກິດຈະກໍາຂອງຜູ້ຊົມຜູ້ບໍລິໂພກເພີ່ມຂຶ້ນຢ່າງຫຼວງຫຼາຍ. ເຖິງແມ່ນວ່າທ່າອ່ຽງອາດຈະຍັງບໍ່ສະເຫມີກັນ. ໃນປີທີ່ຜ່ານມາ, ອີງຕາມສະຖິຕິ, ພວກເຮົາເຫັນການຫຼຸດລົງໃນຄວາມເລິກຂອງການເບິ່ງແລ້ວໃນເຄິ່ງທີ່ສອງຂອງຮ້ອນແລະຕໍ່ມາ. ມັນຂ້ອນຂ້າງຄາດຫວັງວ່າຄວາມຕ້ອງການຕາມລະດູການແມ່ນສະທ້ອນໃຫ້ເຫັນໃນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການຄລິກໃສ່ການໂຄສະນາ. ຢ່າງໃດກໍຕາມ, ໃນການປະຕິບັດ, ລະດັບຂອງລາຄາແມ່ນຂ້ອນຂ້າງບໍ່ສໍາຄັນ - ຈາກ $ ຫາ $ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາສຸດຕໍ່ຄລິກແມ່ນສັງເກດເຫັນໃນເດືອນເມສາ, ແຕ່ສູງສຸດ - ໃນເດືອນທັນວາ, ຫຼັງຈາກນັ້ນອີກເທື່ອຫນຶ່ງຫຼຸດລົງ.
|